Per Busch Givskov
Jer er 54 år.
Arbejder ved forsvaret, hvor jeg er Seniorsergent.

Jeg er formand for "BUI Motion"
Jeg har løbetræner kursus: Basis 1, Basis 2 ved DGI.
Jeg træner stort set alle hold, dog er hovevægten lagt på 10-12 km.
Jeg løber selv op til halv-maraton og træner i øjeblikket på, at komme
til at løbe en maraton.

Jesper T. Simonsen
35 år
Uddannet løbetræner med speciale indenfor distancen 5-10 km. 
Træner primært: Interval, 5-10km, 10km
Hvorfor løber jeg?: Det er, for mig, en god motionsform, da man er mere fri til at tilrettelægge sin træning når man har lyst/tid. Den giver mig ro, når hovedet er fyldt efter en hård dag.
Personligt løbemål: halvmaraton til efteråret 2018.

Lars Lundsgaard Sørensen
65 år

Færdiguddannet løbetræner.
Jeg træner primært begyndere og de kortere distancer op til 10 km.
Jeg har løbet i 11 år, og har været medlem af klubben i de sidste 10 år.
Jeg lægger meget vægt på at få startet nye løbere godt op, så de undgår skader og kommer til at synes lige så godt om løb, som jeg selv gør.
Jeg løber også, når der ikke er klubtræning, for det er med til at give ro i sjælen. Man får meget sat på plads, mens man lige så roligt løber en tur i sine egne tanker.

Jeg løber ikke for at sætte nye personlige rekorder (men de er da velkomne, når de vise sig). Jeg har løbet en del halvmaraton'er, men jeg kan godt mærke, at jeg nok ikke kommer op på en hel.

Pyt - det er der så mange andre, der gør :-)

Ud over at være træner er jeg klubbens næstformand, træner-planlægger og ruteansvarlig på Gendarmløbet.

Malene Krogh Thyssen
32 år

Har gennemført løbetræneruddannelsen basis 1+2.
Jeg træner nybegynderne og har fokus på 5 km distancen, samt intervaltræning for alle klubbens løbere.
Jeg fik i oktober '17 en dejlig søn og har været på barsel indtil foråret '18.
Mit mål for løbeåret 2018 er derfor at komme godt igang med løbetræningen igen, og kunne løbe mellem 5 og 10 km.
For mig som træner er det vigtigste mål at vise at alle kan komme igang med at løbe.
Ulla Thrane Dybro.
52 år
Jeg arbejder som hjerneskadekoordinator.
Jeg er egentlig ikke nogen særlig god løber...ihvertfald ikke hvis man definere det som een der kan løbe langt og hurtigt.
Men hvorfor løber jeg så?? Jo, det gør jeg fordi jeg kan mærke det gør mig godt... både i krop og hjerne. Og så bliver jeg simpelthen mere glad i låget:-)
Præcis det vil jeg gerne give videre til andre. Det, og være det gode forbillede på, at alle kan løbe. En stor del af opskriften er at være i en super løbeklub, hvor der er plads til alle.
Jeg har focus på nybegynderholdet primært 5 km.
Personligt løbemål: At fortsætte med at løbe mig glad...og optimere min chance for at forblive det, når jeg bliver gammel og viis;-)
BUI Motion, din løbeklub